Обмін та повернення

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів» споживач має право на обмін або повернення товару належної якості протягом чотирнадцяти днів,не рахуючи дня купівлі.

Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався, збережено його товарний вигляд, пакування, споживчі властивості, а також розрахунковий документ виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Для повернення товару покупцю необхідно зв’язатись з менеджером магазину узгодити дату та час повернення. Товар придбаний по м.Київ повертається безпосередньо в наш офіс. Клієнт має забезепечити доставку самостійно. Товар, що було відправлено по території України транспортними компаніями, повертається на відділення транспортної компанії, що погоджено з менеджером магазину.

В повернені товару може бути відмовлено зокрема, якщо:

  1. Запчастини мають сліди використання⁄встановлення;
  2. Не збережено або пошкоджено пакування та⁄або заводське маркування товару;
  3. Не збережено документ, що підтверджує придбання товару в нашому магазині;

Оплату за доставку поверненого товару здійснює покупець. Окрім випадків коли було надіслано товар не той що в замовленні, або товар з дефектом.

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Під час отримання товару в офісі самовивозу, або у відділенні транспортної компанії, покупець має оглянути товарна предмет виявлення візуальних дефектів або неповної комплектації, чи не відповідності замовленню.

Якщо недолік було виявлено після встановлення запчастини протягом визначеного гарантійного терміну споживач має право вимагати:

  1. пропорційного зменшення ціни;
  2. безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  3. відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
  4. повернення сплаченої за товар грошової суми;
  5. обміну товару на аналогічний;

Для цього необхідно надати перелік документів, що серед іншого підтверджують кваліфіковане встановлення запчастини а також експертний висновок про наявність дефектів, а саме:

  1. Замовлення-наряд від СТО на якому проводилось встановлення запчастини;
  2. Акт – дефектування складене представниками СТО з додаванням фото;
  3. В деяких випадках можуть знадобитись реєстраційні документи СТО, а також документи що підтверджують дозвіл на проведення відповідних робіт.
  4. Документ що підтверджує придбання відповідного товару в нашому магазині (товарний чек або квитанція).

Товар необхідно передати до магазину в повному комплекті разом з пакуванням від виробника. (має зберігатись протягом гарантійного терміну).

На підставі вищенаведених документів магазин від імені покупця подає Рекламацію виробнику, який в чотирнадцяти денний термін приймає рішення про якість запчастини (стаття 8 пункт 6 ЗУ «Про захист прав споживачів»).

Якщо буде підтверджено наявність дефекту, магазин виплачує грошову компенсацію або, за бажанням клієнта, проводить заміну на аналогічний товар.